Tjoo...

Var ett tag sedan jag berättade vad som har hänt men har inte hänt något speciellt vad jag kommer på xD hahaha erkänn intressant ;D eller jo nu har jag ÄNTLIGEN gjort alla nationella prov! ;D haha aa det var ju också sån där nödvändig info xD
Meeen ikväll ska jag på grillkväll med alva och några andra :D och är sjuuukt nervös på grund av en sak men aja vi får se hur det går :D
Klass tröjan ;) det ska stå "aldrig förr har så många lärt sig så lite på så lång tid" haha stämmer ganska bra på våran klass xD men texten är ju inspirerad av churchills tal "aldrig har så många haft så få att tacka för så mycket" ;) haha pluggade in det till andra världskriget provet xD
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0