Dag 1- En bild på dig med 15 fakta.

1. Jag har en hund, Ludde.
2. Älskar havet, att segla bada osv...
3. Vill segla över atlanten nån gång i livet.
4. Vill även hoppa fallskärm!
5. Älskar glass!!
6. och frukt!! <3
7. Är singel ;D
8. kan inte gå en dag utan att jag måste lyssna på musik
9.  Följer för många serier xD har egentligen inte tid :s
10. Jag är väldigt blyg innan man börjar lära känna mig men sen så ;D
11. Är väldigt osäker på mig själv :/
12. Jag har märkt att det inte går så bra med bloggen även med den dag grejen xD
13. Vill ha en iphone men trivs för bra med den jag har nu xd
14. Gillar även att fotografera :)
15. Och som den nörd jag e så älskar jag att läsa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0