tjoo...

.... idag så hade jag lovat mamma att följa med henne och jogga men aa jag följde med iaf och pushade henne att fortsätt springa....hehe... och när vi kom hem då så sa hon att hon skulle "anlita" mig som sin coach o.O haha så nu ska vi springa 2 gånger varje vecka xD haha får se hur det går xd
.
Men annars har det inte hänt så mycket mer, eller bara då att jag även försöker övertala mamma att åka upp till Stockholm och få träffa massa konfa kompisar men får se hur det går xd
+ om du verkligen vill känna dig vacker, ta på dig dom där fina kläderna eller bara kläder du är bekväm i, för då känner du dig vackrare och då ser andra det och tycker samma sak ;)
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0