tbx... men ändå inte

Var ett tag sedan nu.. Men kan berätta vad jag gjort under tiden xd
onsdagen: efter skolan då följde jag med Alva hem där vi bakade cupcakes till kvällen ^^ lite senare kom även Julia, och när cupcakesen var klara gick vi hem till mig och kollade på film :D jätte mysigt!
torsdagen: STUDIEDAG :D hehe men jag och Julia åkte in till gtb och shoppade lite ^^ köpte en skin jacka, jätte nöjd :D
idag: har jag bara hunnit vara i skolan än så länge, men ska åka ner till mormor (i Kristianstad) och stanna där över helgen. Min moster som bor där nere jobbar helg så vi ska typ åka ner och passa henne...  (Men aja blir säkert kul ;)) så jag kommer inte att kunna blogga på helgen
jackan ;)
haha ser helt mongo ut xD
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0