Onsdag 14 mars

Idag hade jag då nationella i kemi... jo men det gick vell bra, eller hoppas det xD Men sen hände det ju grejer xd jag hade glömt mitt bankkort hemma så jag var tvungen att först åka hem och sedan springa hem och tillbaka till bussen som egentligen skulle tagit 20 minuter att bara gå hem, men på något sätt klarade jag det..... nästan >.< jag såg hur bussen åkte förbi och det är så jävla surt va! så fick sitta där och vänta en halvtimma xD haha så kom tillbaka ca en och en halvtimma senare ^^ men sedan var jag, julia, alva och en stund ellis, josse och rickard :)
Och senare när vi åkte hem bestämde jag och alva att ta med oss hundrana och gå ner till sköskär och va där ett tag ^^ Var jätte mysigt men inte så kul när det kom några och skulle gå förbi och så själv klart skulle Ludde springa fram och börja skälla och då går det verkligen inte att få in han x'D haha men det var helt klart en värd dag!
Måste verkligen föra över bilderna från systemkameran snart! haha men har inte orkat... så typiskt mig x'D
kram<3

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag visste inte att du hade blogg!! du skulle ha sagt nåt! ;D



Men det va verkligen en mysig dag! (efter np då,haha) <3

2012-03-16 @ 23:00:47
URL: http://alvatar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0