Jag vill....

....göra så himla många saker innan sommaren! Ska typ göra en lista eller nått med allt xD så kan man bocka av xD Fast vissa e ju lite större då som att åka till Stockholm och träffa alla konfa kompisar ;D har inte träffat dom sedan i somras! Men får fråga mamma eller nått om vi kan åka upp, har ju även släktingar där uppe som man kan hälsa på ;)
- (är något konstigt med bloggen så kan inte hoppa ner två rader)
Men om jag bara var smalare (speciellt benen) och var brunare så skulle jag haft dom kläderna där nere ;) är typ helt förälskad i vissa av dom så får vell ha på mig det ändå ;D haha
Men alla är olika "byggda" och är lite "kraftigare medans andra är kan vara riktigt smala men det är bara att vara nöjd med hur man är och bygga upp självförtroendet där ifrån för alla är vackra på sitt sätt och det spelar verkligen inte någon roll med vilken kroppsbyggnad man har ;) Och istället för att oroa dig för din vikt, köp hem en pizza och bry dig inte om vad andra tycker och säger även fast det är svårt för vad dom än seger om dig så är du vacker hur du än ser ut! det är alltid insidan som räknas ;)
Och har ÄNTLIGEN laddat över bilderna från kameran! ....men.... he he dom är på andra datorn så får ladda upp några nån annan dag :)
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Alva

Riktigt bra skrivit Elsa!! Håller med dig! :) <3

2012-04-05 @ 09:16:54
URL: http://alvatar.blogg.se/
Postat av: Alva

Riktigt bra skrivit Elsa!! Håller med dig! :) <3

2012-04-05 @ 09:17:10
URL: http://alvatar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0