:/

Behöver bara skriva av mig lite... För jag har börjat tänka på mitt gymnasieval, kändes jätte bra med mitt val innan (samhälle) men nu när jag väl börjar tänka efter så vet jag inte om det är det bästa valet... För jag vill lixom inte välja bort något som jag kanske vill bli, som läkare. Har aldrig riktigt velat det men jag har ändå tänkt på det och man kan ju alltid ändra sig med vad man vill bli.. Jag vill hjälpa människor och så men jag har bara tykt att det verkar så läskigt, om man bara gör ett lite fel så kan man skada dom för resten av dens liv! Men jag vill ändå göra det just för att man kan rädda liv med eller hjälpa deras familjer med att få reda på hur den personen dog...
Men iaf då skulle det bästa vara att välja natur men jag gillar verkligen inte matte xD haha
eller så kan man välja till ämnen eller då komplitera men då blir det mycket mer jobb! I samhällk är det ju inte så mycket no som det skulle behövas.. Men får vell gå till syv på måndag och fråga henne :p
(haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0