5 juli

Blogg appen funkar fortfarande inte så går lite segt med bloggandet :/ men idag har det då hänt mycke, först åkte jag in med Ellinor till std för att kolla på lite saker där vi även träffade fabbe och ricky först men sen åkte dom vidare (dom tyckte tydligen inte om att kolla på kläder :O xD haha) men sen så träffade vi även upp jakob, Eddie, Terje och var med dom ett tag, dom är fan helt galna o.O xD men sen när jag kom hem joggade jag med Alva och badade efteråt var jätte kallt men ändå härligt + att det var bra sällskap :D och sen har jag mest packat för jag bilar ju ner till Italien imorn :D kommer bli jätte kul eller hoppas det iaf xD kommer bara sakna alla hemma väldigt mycket :/ men iaf så kommer jag inte kunna uppdatera något på ett tag, men nu får ha det så bra! Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0