Could you be the one

Tjäna!
Hehe aa va ett tag sedan nu! Men även fast det har hänt en massa saker så se jag ändå inte vetat vad jag ska skriva här... Vet fortfarande inte men aja vi får la se hur det blir!
Tänkte göra ett inlägg senare om hur mitt sommarlov har varit, ifall det kan va något? ;)

Har börjar tvåan nu iaf! Sjukt vad tiden går fort!! Men även fast jag saknar den gamla klassen så har det än så länge varit bättre i 2:an då vi har fler intressanta ämnen. Fast det ska ju också vara det svåraste året med mycket plugg (fyfan!) men om 2:an går lika fort som 1:an så kommer det vara över innan men visste ordet av det!

JÄVLAR!!!! Sitter på bussen nu och han tvärnitade bara helt plötsligt av ett rådjur som sprang över vägen och man kunde även höra en duns! Så hoppas verkligen inte att rådjuret inte blev skadat! :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0