15 september

Sitter nu och kollar på tv på nedervåningen! Känns as weird!! Det har alltid varit på övervåningen men nu när vi ska göra om övervåningen så har vi flyttat ner att och ser jätte muppat ut! Haha 
Annars i helgen så har jag varit med den underbara coffe :3 fyfan vad jag älskar den killen!
Men på fredag myste vi bara, kollade på top gear och minecraft serie ;) haha
Igår åkte vi in till Göteborg där vi mötte upp Johan, Jonas och Clara då vi åt på hard rock café och efter några timmars väntan och rund turer i Gbg kollade vi på the conjuring! Sjukt läskig men ändå bra eller utav det jag såg iaf haha! Kollade bort nästan hela tiden xD höhö är så lättskrämd ju :( 
Och idag då så degade vi bara igen då det har regnat hela dagen :/
Men nu ska jag plugga! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0