24/2

Varför ska söndagar alltid vara så jävla sega? haha 
Igår gick jag hem till Alva på kvällen och kollade på Magic Mike men tyckte ändå inte att den var så bra som jag har hört! För visst den hade ju sina stunder och i stortsett var den bra! men det var ju vissa delar i den där det gick ganska segt :/ 
Och juste! när jag kom hem till Alva så hade de hackat olika frukter och lagt vit choklad ovanpå och sedan haft det i ugnen, sjukt gott var det!! Så det m¨åste jag testa att göra något gång!
 
Annars idag har det inte hänt så mycket, har vart på ganska dåligt humör över typ en massa saker antar jag så ska snart gå ut med Ludde och sen laga mat. Alfred och pappa beställde pizza men jag hade nästan precis ätit så får göra egen mat sen när jag blir hungrig men får se vad som finns hemma!
 
Hade inga nya bilder på datorn än så fick bli en från i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0