16 februari

Blogg appen är helt cp så har inte kunnat skriva något (har inte orkat gå in på datorn he he). Men aja hoppas att den funkar snart! För då hade coffe skrivit ett inlägg men det var precis när han var klar som den bara stängde av sig osv -.-" 
Men annars idag så har jag varit ute och övningskört! körde ut till tjörn och letade efter ett bra ställe att gå ut med Ludde med, men hittade inte något direkt :/ Och jag körde inte på någon eller något idag!! så det är ju ett plus! haha asså fan va tråkigt liv jag har egentligen... men det får det bli ändring på! nån gång! 
 
Men nu ska jag göra ett youtube konto (jag vet att jag är gaaanska efter med det men aja kändes som att det var dags nu) och sätta på någon film! erkänn kul!
 
Vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0