Dag 7: skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma

1. alla minnen från konfa lägret i sommras! saknar det!
2. Haha för ett eller två år sedan hos ellis när vi va i hennes lada och hon hållde på att ramla "ELSA  jag ramlar!!!" "jag håller i katten!" haha det var helt sjukt xD
3. haha en gång när vi var ute med båten och motorn sluta funka!! eller det gick verkligen inte att "bromsa" motorn bara gasa på och vi skulle ju precis lägga till vid en hamn haha gud vad det var kul men läskigt ändå xD
4. och sen då en vinter när jag, ellis och alfred skulle åka pulka och vi knöt fast alla i varandra så det blev ett tåg, och sen var det något som hände så vi volta runt och bara snurra ner från backen xD fast det var även då min pulka gick sönder :/ men helt klart värt det! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0