1 augusti

Kan inte fatta att det redan är 1 augusti!! Är liksom 20 dagar kvar tills jag börjar gymnasiet! Är helt sjukt! Tänk om jag inte passar in, om jag blir helt ensamt, eller så träffar jag hur många nya vänner som helst och någon jag kommer att känna livet ut, kanske hittar jag den där killen jag letat efter, vad ska jag ha på mig?... Haha har verkligen ingen aning om vad jag ska förvänta mig så tänker typ på allting som kan hända och vad jag hoppas på xD men man vet ju aldrig vad som kommer att hända är la det som är det roliga ;) Ne men nu måste jag sova.... måste säkert skrapa och tvätta hela väggen imorn ute i regnet igen >.< fattar inte varför man inte kan göra det när det är sol! Mycket roligare + att det går mycket lättare när väggen är torr men ne ne varför lyssna på mig -.-" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0