lördag 14 april

Igår var det ju fredag den 13.. hade lite otur men aja, det brukar vara min lyckodag annars ;)
Var ju inne i Göteborg igår med Alva och Alice :D hittade ett linne och en tröja som jag hade kollat på en annan gång men inte köpt :)
.
Men just nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker på löften...
Alla har ju haft löften och så, stora som små, men hur många är det som egentligen håller dom? Jag försöker att hålla alla mina löften och hoppas att jag har gjort det, men det finns andra i min närhet som har gjort större löften men kunde inte ens hålla det i två veckor... (speciellt en person då)
och han måste vi prat med nästan varje helg för att försöka hålla det löftet men bryter det nästa helg... som om han inte ens lyssnar på oss vilket han egentligen inte gör för även fast han är vuxen så beter han sig som en jävla barn unge och kollar på en tyket och gör precis motsatsen mot vad man säger även fast det han gör är fel..
Men jag hoppas att alla ni där ute verkligen försöker att hålla era löften! hur små eller stora dom än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0