förlåt...

... har inte bloggat på jätte länge.. Har mina anledningar men aja...
.
Har ju vart påsk lov denna veckan :D så jäkla skönt :D under påsk dagarna hälsade jag på min mormor nere i Skåne så var där fredag-söndag ^^ jätte mysigt men har ett jätte stort prov nästa vecka så pluggade mest... Men sen har det vell inte hänt så mycket mer xD men i morn ska jag alva och hennes lilla syster alice in till Göteborg ;D kommer bli kul! :D
Och är jätte stolt över Julia som kom in på den skolan hon ville i dubai!! GRATTIS gumman!! :D:D
och idag så kan man få reda på det preliminära resultatet på gymnasiet och självklart har ju min lapp försvunnit... kan verkligen inte hitta den! haha men aja hittar den nog snart xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0